violentblue.blogg.se

Act X

Publicerad 2014-10-21 22:30:00 i Allmänt,

Kcal: 323 (äggmacka) + Red Bull (115) + halv mörk fralla med salami, brie, smör och sallad (300? 400?), omelett med skinka och tomater och sallad  (2 ägg = 200, lite mjölk och tomater och skinka = 400~) = cirka 1300~ BRA!
Livsångest: 0
 
Danderyds sjukhus - avklarat. Resten av dagen har bestått av diverse jobbrelaterade telefonsamtal, The Sims och otaliga koppar te.
 
Sammanställning:
 
Brandbergen: Ska jobba torsdag, fredag och helgen där och passa på då att prata schema, tider och sånt där. Känns bra.
Bemannica: Vet inte riktigt hur det kommer bli där. Kanske jobbar kvar för lite extra cash beroende på hur många timmar jag får i Brandbergen.
RA: Nata ringde och jag är inbokad på några fler pass. Wohoo!
 
Längtar som en idiot till löning nu på fredag. Har cirka 90 kronor på kontot och 50 spänn i plånboken = budget på 140 kronor. Dålig ekonomi med andra ord. Som tur är blir det 3100 på fredag, ifall jag inte minns fel, och jag FÅR INTE bränna allt på krogen. Men en sak som jag har lärt mig av att vara så gott som pank är att jag behöver inte spendera så himla mycket. Helt ärligt så har jag inga riktiga utgifter. Det enda jag har är mina räkning vilket är:
- Telefonen (cirka 289:-)
- Telefonen (avbetalning) (370 någonting)
- Spotify (99:-)
- WSPA som jag aldrig kommer våga avbeställa (150:-)
 
Tror det är allt. Ni ser, det är fan ingenting. Inte ens 1000 kronor. Måste börja spara lite pengar till eget boende, julklappar och en ny mascara. Javisst ja, och så ska jag ta tag i det där med nattklubb. VÅGA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela