violentblue.blogg.se

Act II

Publicerad 2014-10-20 00:12:35 i Allmänt,

För ett litet tag sedan skrev jag en lista över saker jag ville uppnå. Jag blev inspirerad av den och tänkte utveckla den till en fullständig samling av drömmar och mål.
 
Kortsiktiga
 
På jobbfronten:
- Lära mig mer om RA och ge det en ärlig chans (dvs. ta an mer timmar och pass)
- Kräva timmar av Brandbergen så att jag får det jag vill ha
- Om ovanstående inte går som jag vill - hitta annan lösning (vara kvar hos B? Söka hos Sabbat? Annan butik? Dagsjobb ska det bli iallafall.)
- Nattklubb. Ja. Det bara ska bli det. Våga.
 
På människofronten:
- Skaffa normal dygnsrytm.
- Röra på mig.
- Äta bättre.
 
Långsiktiga:
- Skaffa någon form av romantisk relation.
- Spara pengar.
- Eget boende.
- Lära mig mer om Musik- och eventplanering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela